+

6 tipů na skvělé aplikace pro cvičení na doma

S fitness centry a sportem je to v dnešní době pěkně komplikované. Ne zrovna vlastním rozhodnutím jsme nuceni trávit čím dál tím víc času doma. Tak proč ho smysluplně nevyužít? Ne každý ale zvládne cvičit z vlastní hlavy. Právě proto se vám budou hodit aplikace, které trénink rozvrhnou za vás. V našem článku jsme pro vás sestavili seznam 6 nejlepších aplikací, se kterými vás bude cvičení bavit.

Sweat

Za Sweat stojí trenérka Kyla Itsines. Tato Australanka s řeckými kořeny prorazila do světa právě díky Sweat aplikaci. Je určená především pro ženy, ale nevidím důvod, proč by podle ní nemohli cvičit i muži. Máte v ní na výběr hned z několika programů, které se zaměřují na budování svalové hmoty, hubnutí či flexibilitu. Kromě Itsines se setkáte i s dalšími trenérkami, které vás vším pěkně provedou.

Můžete se zapojit do některé z výzev či strukturovaných programů, které trvají delší časový úsek. Aplikace bude monitorovat váš postup a dávat vám vědět, jak jste na tom. Dokonce posílá upozornění. Můžete ji také propojit se Spotify a cvičit na oblíbenou hudbu.

Cvičení se skládá z rozehřátí, tréninku a protažení. Je zaměřeno na různé partie tak, aby váš trénink byl opravdu vyvážený. Ten většinou trvá okolo 45 minut, můžete si jich ale dát i více najednou, a udělat si ho tak delší. V aplikaci najdete také tipy na jídelníček a můžete se skrze ni propojit s celou Sweat komunitou.

Peloton

Peloton je aplikace, ve které najdete velkou databázi tréninku nejen pro cvičení na doma, ale i venku. Celé lekce jsou ve formě profesionálně natočených videí, tudíž budete mít hezky přehled, jak na to. Trenéři v nich upozorňují, jak cviky dělat správně a čemu se vyvarovat. Navíc vás celou dobu cvičení povzbuzují.

Aplikace nabízí tréninky s vybavením či bez. Lekce jsou rozděleny podle zaměření – silové tréninky, cardio, jóga, ale najdete v ní například i meditace. Délka bývá různá, některé mají okolo hodiny, setkáte se ale i s krátkými videi na 10 minut.

Tréninky na ven jsou ve formě audia. Nasaďte si tedy sluchátka a vyrazte si zacvičit do přírody s Pelotonem. Kromě HIIT můžete vyzkoušet i rychlochůzi a další aktivity.

Asana Rebel

Asana Rebel ocení ti z vás, kteří by doma rádi zapracovali na své kondici, flexibilitě a zdravějším životním stylu. Právě na to se totiž tato aplikace zaměřuje. Kromě široké škály jóga lekcí zde najdete také tipy na to, jak zlepšit kvalitu života, spánku a jídelníčku.

V aplikaci si můžete vybírat tréninky podle obtížností a toho, jaký je váš cíl. Hodí se i na hubnutí. Takové jóga tréninky jsou poměrně náročné a pořádně se u nich zapotíte. Opět jsou rozděleny do typů podle toho, na co se chcete zaměřovat, ať už je to posilování spodní části těla nebo uvolnění a flexibilita. Čeká vás rozehřátí, trénink a protažení nakonec. Najdete zde také meditační lekce.

Cvičí se podle videí s profesionálními instruktory. Ti vám cviky představí hned v několika variantách. Vy se tak můžete rozhodnout na základě toho, na jakou obtížnost se cítíte a jaká je vaše fyzička.

Nike Training Club

Velkou výhodou této aplikace je, že v ní najdete téměř 200 tréninkových videí zcela zdarma. Pokud vás tedy od ostatních aplikací odradilo placené členství, vyzkoušejte Nike Training Club. Tato aplikace se dokonale sladí nejen s vaším telefonem či tabletem, ale i Smart TV.

Tréninky jsou rozděleny na základě toho, na čem chcete pracovat  - výdrž, síla, flexibilita. V aplikaci najdete krátká i delší videa. Můžete cvičit s vybavením i bez. Do databáze navíc neustále přibývají nová videa, a tak se nemusíte bát, že se budete za nějaký čas nudit.

Cvičení se dá do velké míry přizpůsobit tomu, co vám vyhovuje. Vypněte si audio, přidejte hudbu, nechte zapnutý pouze časovač. Je to jen na vás. Tréninky je nutné před spuštěním do vašeho zařízení stáhnout, budete tedy potřebovat připojení k Wi-fi.

8fit

8fit plně nahradí osobního trenéra. Při spuštění zadáte, jaký je váš cíl – hubnutí, vybudování fyzičky, zvýšení svalové hmoty atd., a podle toho vám appka vyhodnotí nejen tréninkový plán, ale také jídelníček. Bude vám posílat různé tipy, připomínky a doporučení. Svůj cíl můžete také dále specifikovat (např. zvýšit svalovou hmotu na x kg za 2 měsíce apod.).

Abyste dosáhli svého cíle, je potřeba pečlivě vyplnit všechny důležité údaje např. zda cvičíte ráno nebo večer či jaký styl stravování vám vyhovuje. Aplikace vám na základě toho představí plán, na který najedete. Hned od začátku vás seznámí s tím, jak vše bude probíhat, jak dlouho vám bude trvat dosáhnout svého cíle a na co je potřeba se připravit.

Oceňuji především důraz na jídelníček. Aplikace vám bude radit, jak se stravovat a jak nakupovat. Také tréninky jsou moc pěkně natočené a detailní. Můžete se těšit na zajímavé lekce, které se neustále obměňují. Nemusíte se vůbec bát, že se brzy začnete nudit.

Centr

Za Centr stojí další celebrita – Chris Hemsworth alias Thor z Avengers. Najdete v ní vše v jednom – plánování strukturovaného programu, tréninky a jídelníček. Ať už se potřebujete zaměřit na fyzičku, hubnutí nebo posilování, v Centr najdete všechno na jednom místě.

Tréninky mají dvě formy. Můžete cvičit podle kompletních videí, kde uvidíte vše v kontinuálním sledu. Nebo si vyberte mezi lekcemi, kde budete řídit pouze časomírou a instrukcemi jaký cvik se právě bude cvičit s krátkou ukázku, jak na něj.

 

Odporová guma jako ideální pomůcka při cvičení           L-Carnitine 1250 mg pro rychlejší spalování tuku

                                

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.